wellvit

Succesvol werken aan bevlogenheid

‘In 2025 is 80% van werkend Nederland bevlogen en trots!’

Stel je eens voor wat dit zou betekenen voor jou, je medewerkers en je klanten? Helaas kan slechts 14% van de werknemers als bevlogen worden aangemerkt. We halen er dus niet uit wat erin zit. Wij geloven dat dit beter kan! Daarom opnieuw de week van de bevlogenheid van 4 t/m 8 juni 2018.

Bevlogen mensen halen voldoening uit hun werk, zijn zeer betrokken en voelen zich energiek, vitaal en trots. Daarmee draagt bevlogenheid bij aan onze psychische en lichamelijke gezondheid. Net zo belangrijk is dat bevlogenheid mensen productiever en innovatiever maakt.

Bedrijven met een groot aantal bevlogen medewerkers doen het beter op de onder andere de volgende gebieden: 

10% hogere klantloyaliteit, 20% meer verkoop, 17% meer productie, 21% winstgevender, 41% minder verzuim, 40% minder fouten. (bron: Gallup Q12 2016)

Op zoek naar inspirerende voorbeelden en praktijkgerichte tips? Kom naar het event ‘Van Purpose naar Presteren!’ op donderdag 7 juni, van 13:30 tot 18:00 uur in het AFAS Da Vinci theater in Leusden.


Programma:

Guido Heezen, oprichter en eigenaar van Effectory: 'De winnaars van de Beste Werkgevers-awards 2017-2018 blinken onder meer uit in betrokkenheid en bevlogenheid.' Hun geheim? Guido deelt met ons de best practices en verhalen áchter de succescijfers.

Dr. Bas Kodden is directeur van het Executive MBA program aan Nyenrode Business Universiteit. Als leiderschapscoach helpt hij topmensen uit het zakenleven beter te presteren. Olympisch- en wereldkampioenen, topondernemers en CEO’s wisten zijn visie op leiderschap reeds te waarderen. Een visie, die is gebaseerd op 15 jaar ondernemerservaring en 15 jaar wetenschappelijk onderzoek. Zijn bekendste boek heet ‘Word een HELD’ en gaat over effectief zelfmanagement. Het boek veroverde in 2016 de #1-positie en bleef ruim 500 dagen in de Bestseller Top100. Sindsdien wordt hij door veel bedrijven gevraagd een bijdrage te leveren aan bevlogenheid binnen teams.

Marco Aarnink is één van de succesvolste jonge groei-ondernemers van Nederland. Hij maakte van zijn bedrijf Drukwerkdeal.nl in korte tijd groot en verkocht het vervolgens met succes. Hoe is dit proces verlopen? Wat heeft hij gedaan om zijn 175 medewerkers dagelijks te motiveren? Wat dreef hem toen en waarin wil hij nu het verschil maken? Welke praktische tips kan hij met ons delen over het aanbrengen van purpose en het vergroten van teamprestaties?

Dagvoorzitter Paul van Heeringen (mede-oprichter van IMPACT on the Job en mede-initiator van de Week van de Bevlogenheid) zorgt voor energie, scherpe vragen, interactie en samenvatting van de beste inzichten waarmee ondernemers en leidinggevenden in hun eigen bedrijf zelf direct aan de slag kunnen.

Tijdens de afsluitende borrel is er gelegenheid om inzichten en ervaringen uit te wisselen met de andere bezoekers.

Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij!

Bestel je kaarten online.
in je winkelmandje zit:
het winkelmandje is leeg
winkelmandje legen » kassa »